توصیف مختصر
سوابق تحصیلی
#
دوره
دانشگاه محل تحصیل
شهر محل تحصیل
کشور محل تحصیل
تاریخ فارغالتحصیلى
میانگین کل
1
کارشناسی مدیریت دولتی
دانشگاه تهران
1383
2
کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی داخلی
دانشگاه تهران
1385
3
دکتری تخصصی مدیریت بازاریابی بین الملل
دانشگاه تربیت مدرس
1391
طرحهای تحقیقاتی
#
عناوین طرحهاى پژوهشى
مجریان
سازمان حامى
محل اجرا
وضعیت طرح
تاریخ تکمیل
1
�
�
�
تکمیل شده
�
دانشجویان تحت راهنمایی
#
عنوان
افراد
1
بررسي تاثير نوستالژي نيابتي برانگيخته با تبليغات بر ارزش ويژه برند
2
بررسي نقش بازارگرايي و نوآوري در عملكرد مشتري با تاكيد بر مديريت داخلي برند و استراتژي تمايز
3
بررسي تاثير احساس نوستالژيك بر ارزش ويژه برند در صنعت رستوران
4
بررسي تاثير نوستالژي بر ميراث برند و قصد خريد مصرف كنندگان
5
<B><Font html:Color=
6
بررسي اثر منابع سازماني و رويكرد بازارگرايي سازمان بر عملكرد محصول جديد با تاكيد بر ترتيب ورود به بازار شركت ها
7
طراحی مدل مزیت رقابتی سازمان مبتنی بر قابلیت های سازمانی، قابلیت های نوآوری تکنولوژیک و فعالیت های نوآوری باز
8
بررسی عوامل محیط سازمانی موثر بر عملکرد سازمان با تاکید بر نقش میانجی همکاری بین سازمانی و نوآوری سازمان
9
عوامل موثر بر ارتقا ارزش ویژه برند (مورد مطالعه: شرکت های فعال در صنعت الکترونیک در شهر تهران)
10
رویکرد جامع بازاریابی رابطه مند و تاثیر آن بر ارزش ویژه برند (مطالعه موردی بانک های خصوصی سطح شهر تهران)
11
بررسی تاثیر شایعات برند و شواهد برند بر عملکرد عملیاتی سازمان با تاکید بر نقش میانجی تمایز برند، رفتار شهروندی برند و ارزش ویژه برند
12
رویکرد جامع بازاریابی رابطه مند و تاثیر آن بر روی ارزش ویژه برند (بانکهای خصوصی شهر تهران)
مهسا بهلولی
13
عوامل موثر بر ارتقا ارزش ویژه برند (شرکتهای فعال در صنعت الکترونیک در شهر تهران)
ساره رحمتی
14
بررس اثر منابع سازمان و رویکرد بازارگرایی سازمان بر عملکرد محصول جدید با تاکید بر ترتیب ورود به بازار شرکتها
هدیه لشگری بروجردی
15
بررسی تاثیر تمایلات نوستالوپی بر میراث برند و قصد خرید مصرف کنندگان
سپیده بروجردیان
16
بررسی اثر کنترل مدیریت فروش بر عملکرد سازماننقش گرایش کارآفرینانه بخش فروش،عملرکرد و نوآوری و استراتژی تمایز در صنعت فناوری اطلاعات
سارا اکبری
17
طراحی مدل مزین رقابتی بر قابلیت های سازمانی منتی بر قابلیت های سازمانی ، رقابیتی ، قابلیت های نو آوراری تکنولوژیک و فعالیت های نوآوری بازار
مسعود قاراخانی ده سرخی
18
بررسی تاثیر نوع آوری و بازار گرایی بر روی عملکرد مشتری با تاکید بر مدیریت داخلی برند
پدرام فضلی نژاد
19
بررسی تاثیر احساس نوستالوژیک بر ارزش ویژه برند در صنعت رستوران
هومن فراهی شالچی
20
بررسی تاثیر نوستالوژی نیابتی برانگیخته شده با تبلیغات بر ارزش ویژه برند
سیده تینا مبینی
21
بررسی پیشران ها و پیامدهای تجربه مشتری در صنعت در خورده فروشی در شهر تهران
اشکان محامد
22
اثر نیاز به منحصر به فرد بودن و جهان شهرگرایی مصرف کننده بر پذیرش نوآوری
سمیرا یاعبدالهی
23
بررسی پیشران ها و پیامدهای خودابرازی برند
نسرین فیاضی
24
بررسی اثر پرستیژ برند بر انعطاف پذیری نسبت به برند محصولات تقلبی
سمیرا درخشاندل
25
ارائه الگو بهبود تجربه مشتری مبتنی بر بکارگیری کانال توزیع جامع
فهیمه قره سوفلو
26
بررسی تاثیر مادی گرایی و مصرف گرایی بر ترجیح برند
معصومه عسگری
27
ارزیابی اثر فرهنگ بر رفتار مصرف کننده از منظر هویت اجتماعی در رسانه های اجتماعی
عمید جمشیدی نیا
28
بررسی اثر خودتفسیری مصرف کننده بر مصرف دنباله رو و منزلت گرای محصولات لوکس
شکیلا باختری
29
طراحی الگوی مدیریت پارادوکس برنامه ریزی بازاریابی در استارتاپ ها
محمود طالبی پورچرخابی
30
تاثیر تنوع پورتفولیوی اتحاد استراتژیک بر نوآوری باز و پایداری مبتنی بر دوسوتوانی سازمان
الناز حمیدی مهر
31
ارائه الگوی تصمیم گیری ابتکاری مدیران در صنعت فناوری اطلاعات
مهدی زارعی ملکی
32
بررسی تاثیر برندسازی شخصی بر مزیت رقابتی، مبتنی بر نقش عشق به برند و وعده برند
پگاه پورمددی
33
بررسی اثر ظرقیت جذب بر عملکرد سازمان مبتنی بر دوسوتوانی نوآوری
مهسا سماواتی
34
بررسی تأثیر انسان انگاری بر خرید ناگهانی مبتنی بر نقش میانجی مادی گرایی و ارزش
عارفه مشهدی
35
بررسی انگیزه های بیرونی و درونی مصرف کننده در تمایل به اشتراک گذاری اطلاعات
مهدی محمدنیا
36
بررسی اثر نمادگرایی فرهنگی برند بر ارزش ویژه برند مبتنی بر پرستیژ، اصالت برند و ارزش گذاری برند
نیما شاه حسینی
37
بررسی تأثیر سبز شویی بر تغییر برند سبز با نقش میانجی شک و تردید و ارزش ویژه برند
محمد صدیقی
38
بررسی اثر اسکیزوفرنی برند بر عملکرد برند با تاکید بر نقش جایگاه برند، هویت برند و وفاداری برند در شبکه های اجتماعی
پریناز اقانصیری
39
بررسی تاثیر مقایسه اجتماعی بر وفاداری به برند مبتنی بر نقش اعتیاد به برند و عزت نفس
مصطفی موسوی
دانشجویان تحت مشاوره
#
عنوان
افراد
1
بررسی و مطالعه عوامل موثر بر اعتماد به برند با در نظر گرفتن نقش میانجی تصویر ذهنی برند (مورد مطالعه: بیمارستان های تخصصی و فوق تخصصی شهر تهران)
2
بررسی عوامل موثر بر نگرش کاربران همراه بانک ملت جهت استفاده مجدد از خدمات آن با تاکید بر نقش هنجارهای ذهنی و نوآوری های فردی
3
طراحی مدل وفاداری مصرف کننده مبتنی بر پیشران های ادراک مصرف کننده از نوآوری با تاکید بر دو رویکرد کارکردی-شناختی و عاطفی-تجربی
4
بررسی و تبیین عوامل موثر بر قیمت گذاری اطلاعات در موسسات پژوهشی کشور: مورد پژوهشی، پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران
5
نگاشت شبکه ای تداعی های برند از منظر مراجعان با استفاده از روش نقشه مفهومی برند (مورد مطالعه: پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران)
6
شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر تجاری سازی علم و فناوری در ایران
7
طراحی مدل برند خدماتی مبتنی بر متغیرهای قضاوت مشتری با استفاده از مدل یابی معادلات ساختاری
8
بررسی عملکرد بازار شرکت ها در بازارهای صنعتی مبتنی بر سطوح مختلف آگاهی از نام و نشان تجاری
9
توسعه الگوی استراتژی اقیانوس آبی در برندسازی دانشگاه ها (مطالعه موردی دانشگاه خوارزمی)
10
مطالعه و بررسی انواع ترفیعات با تمرکز بر پیشبرد فروش و استراتژی های تخفیف و تاثیر آن بر قصد خرید مصرف کنندگان در فروشگاه های زنجیره ای ستاره شرق
11
بررسی تاثیر عضویت در برنامه های وفاداری بر روی وفاداری رفتاری مشتری در قالب سهم خرید مشتری با تاکید بر جذابیت فروشگاه و کیفیت ادراک شده
12
بررسی تاثیر نارسایی در ارائه خدمات بر تغییر رفتار مشتریان بیمه عمر در شرکت بیمه پارسیان
13
شناسایی عوامل اثرگذار بر تمایل مشتریان به خرید اینترنتی در شهر شیراز
14
مطالعه نقش بازدارندگی ساز و کار حاکمیت شرکتی در جلوگیری از اجتناب مالیاتی
15
مدلسازی انتخاب برند با استفاده از سیستم های قاعده محور در داده کاوی
16
بررسی تاثیر ریسک سیستماتیک بر سود استراتژی مومنتوم
مهسا غازی
17
رفتار مستدل در بیمه عمر کاربرد تئوری تی آر ای در توسعه بیمه عمر
علیرضا مشایخ
18
تاثیر گرایش کارآفرینانه و گرایش تعاملی بر عملکرد بازار با نقش میانجی قابلیت های استخراجی و اکتشافی بازاریابی
نگار فاریابی
19
برسسی عملکرد بازارشرکتها در بازارهای صنعتی مبتنی بر سطوح مختلف آگاهی از نام و نشان تجاری
محمود صحرانوردبوری آبادی
20
بررسی تاثیر عضویت در برنامه های وفاداری بر روی وفاداری رفتار مشتری در قالب سهم خرید مشتری با تاکید بر جذابیت فروشگاه و کیفیت ادراک شده
مصطفی محمدی
21
بررسی و مطالعه عوامل موثر بر اعتماد به برند با در نظر گرفتن نقش میانجی تصویر ذهنی برند(بیمارستانهای تخصصی تهران)
رضا عباسی
22
بررسی و تبیین عوامل موثر بر قیمت گذاری اطلاعات در موسسات پژوهشی کشور . مورد پژوهشی پژوهشگاه علوم و نفاوری اطلاعات ایران
نسرین یزدانیان
23
نگاشت شبکه ای تداعی های برند از منظر مراجعان با استفاده از روش نقشه مفهومی برند بی سی ام مورد مطالعه پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران ایران داک
نسرین ابوئی مهریزی
24
طراحی مدل وفاداری مصرف کننده مبتنی بر پیشرانهای ادراک مصرف کننده از نوآوری با تاکید بر دو رویکرد کارکردی شناختی و عاطی تجربی
حدیث السادات مشعشعی
25
طراحی مدل ارزش ویژه نیروی فروش مبتنی بر خلق ارزش در زنجیره فروش با استفاده از رویکرد اس او آر
مهسا شریفی
26
بررسی تاثیر تعلیق خاطر مصرف کننده به برند با در نظر گرفتن نقش کیفیت رابطه
سعید شاطری
27
بررسی استراتژی های مسئولیت اجتماعی سازمان و تاثیر آن بر تعهد، رضایت و قصد ترک خدمت کارکنان سازمان
ازاده بهبهانی پور
28
طراحی مدل کیفیت خدمات با بررسی جامع نقش تعهد سازمانی
احمد گلپایگانی
29
عوامل ایجاد کننده در پیامد های هویت یابی از برند دانشگاه ، بررسی نقش جهت گیریهای فرهنگی (جمعگرایی/فردگرایی)
مصطفی سیمرغ
30
بررسی و مطالعه عوامل موثر بر وفاداری مشتری با در نظر گرفتن نقش میانجی کیفیت مدیریت ارتباط با مشتری و نقش تعدیل گر تصویر برند
بیتا گنجی مرادی
31
کاربرد مدل اس او آر در ژاسخ های رفتاری مصرف کننده به برند خرده فروش با استفاده از رویکرد بازاریابی ارتباطی
فاطمه فخری
32
بررسی تاثیر شخصیت برند مجازی مشتری محور بر ارزش ویژه برند نقش میانجی رضایت مشتری و وفاداری به برند
فایقه فروزش
33
بررسی عوامل موثر بر نگرش مصرف کننده در تبلیغات موبایلی با نقش میانجی انگیزش های درونی و بیرونی
عاطفه نجفی
34
طراحی مدل برندینگ ملی مبتنی بر بازاریابی مقصد با توجه به فرصت های برند سازی ملی
ترزا میرزایانس
35
بررسی نحوه شکل گیری مشارکت مشتری در رفتار خرید سازمانی مبتنی بر نقش باور های عملکردی و مسئولیتی اجتماعی
پریسا مظاهری
36
بررسی اثر بازاریابی حسی بر ارزش ویژه برند در صنعت گردشگری
فاطمه درویش
37
بررسی رابطه ابزارهای بازاریابی سبز بر روی رفتار مصرف کنندگان با توجه به آموزش زیست محیطی
ریحانه لنکرانی مهاجر
38
مطالعه موردی نقش هوش هیجانی در فرایند مذاکرات بین الملل در موسسات تولید کننده و یا وارد کننده تجهیزات پزشکی ورزشی با منظور نمودن متغیر تعدیل گر تجربه
مرتضی وهابی
39
طراحی مدل وفاداری به برند مقصد گردشگر بر اساس نقش ترکیبی تجربه برند مقصد، شخصیت برند مقصد و ارزش ویژه برند مقصد
مهسا محمدی ساردو
40
شناسایی چالشهای نماد اعتماد الکترونیکی از دیدگاه کاربران
علیرضا قادرمزی
41
بررسی اثر استراتژی جایگاهیابی نوستالژیک برند بر ایجاد ارزش ویژه برند، با نقش میانجی عشق به برند
لیلا شفیعی
42
بررسی تاثیر شک و تردید سبز بر قصد خرید سبز از طریق عوامل میانجی دانش ذهنی و نگرانی محیط زیستی
شکیبا بلندی ارانی
43
بررسی ایجاد وفاداری به برند مبتنی بر نقش تجربه برند و پیشران های آن
سینا حائری سرشکه
44
بررسی و رتبه بندی عوامل موثر بر خرید تولیدات ملی در برابر خرید تولیدات خارجی براساس تکنیک تحلیل سلسله مراتبی
الهام رضایی
45
تاثیر برندسازی بر توسعه فرصت های کسب و کار بین المللی فعال در ایزان با در نظر گرفتن عوامل موثر بر انها
فرناز وحیدی تقوی
46
بررسی تاثیر تخلفات اخلاقی شرکت بر رفتارهای مشتری در رسانه های اجتماعی ناشی از تنفر درک شده مشتری
حامد زراوندی
47
بررسی نقش پیش ران ها و ستاد های مشارکت مصرف کننده با برند مبتنی بر عوامل زمینه ساز فردی و اجتماعی (مطالعه موردی دفاتر فروش آنلاین و رزرو تور بلیط)
پردیس موسویون
48
بررسی اثرگذاری عوامل کلیدی بر موفقیت بازارگاههای اینترنتی
کیوان توکلی دستجردی
49
تاثیر قابلیت های اتحاد جهت گیری در بازارهای بین المللی بر عملکرد شرکتها در اتحاد های استراتژیک بین المللی
محمدرضا کاوسی
50
بررسی نحوه شکل گیری مزیت رقابتی مبتنی بر سطوح مختلف استراتژی بازاریابی با در نظر گرفتن نقش مسوولیت اجتماعی و فشارهای زیست محیطی ذی نفعان
غفار قریشی
51
بررسی تاثیر تایید سلبریتی ها بر عملکرد با توجه به نقش میانجی آگاهی از برند و وفاداری به برند(مورد مطالعه محصولات چرمی)
سیده آیلین میراحمدی
52
بررسی اثر تجربه خاطره انگیز از برند شهری بر رضایت و قصد بازدید مجدد از اماکن گردشگری شهر تهران با تکید بر نقش میانجی نگرش به برند مقصد
پارمیدا زارعی کشه
53
بررسی نقش تجربه برند بر وفاداری برند در صنعت تفریحات، مبتنی بر چهارچوب مدل رزونانس
مسعود بیات
54
بررسی پیشایندها و پیامدهای تعامل مصرفکننده با برند در رسانههای اجتماعی
محمدامین سفیدیان
55
بررسی تاثیر کیفیت محصول و تصویر کشور مبداء بر قصدخریدمصرف کنندگان محصولات تجهیزات دندانپزشکی ساخت ایران
محبوبه مشتوفر
56
نقش عوامل فردی و اجتماعی در ایجاد آگاهی برند مبتنی بر خلق مشترک نوآوری توسط فروشندگان در جوامع آنلاین
علیرضا جعفری
57
طراحی مدل مدیریت تجربه مشتریان در خریدهای اینترنتی خدمات گردشگری: رویکرد آمیخته
هنگامه مهدور
58
بررسی تاثیر تجربه فعالیت های بازاریابی بازیوار سازی بر شکل گیری ابعاد هواخواهی برند( هواخواهی وسواسی و هواخواهی هارمونیک)
لیلا مختاری کرچگانی
59
شناسایی عوامل تأثیرگذار در انتخاب افراد تأثیرگذار در اینستاگرام توسط شرکت های کوچک و متوسط (مطالعه موردی: شرکت های لوازم آرایشی و بهداشتی)
نگین ملکی
60
تاثیر کیفیت خدمات پس از فروش بر حفظ مشتری با نقش میانجی تصویر برند، مورد مطالعه: مشتریان شرکت فاراتل
عبدالله کوزه گر
61
بررسی تاثیر پیشران ها و ابعاد مشارکت برند با مشتری بر شکل گیری کیفیت ارتباط برند در حوزه رسان های اجتماعی
ارزو رییسی دهکردی
62
شناسایی تمایل به خرید در شبکه های اجتماعی آنلاین در صنعت توریسم با استفاده از پیش ران های اجتماعی و فردی
میعاد پورانیان
63
نقش تجربه مشتری در وفاداری مشتری و مشارکت در تبلیغات توصیه ای: توجه به نقش متغیرهای میانجی شادی، ارزش ویژه مشتری، و رضایت مشتری (مورد مطالعه: صنعت هتلداری)
نسیم امرایی
64
بررسی نقش هوش عاطفی بر عملکرد صادراتی مبتنی بر ابعاد اتمسفر (جو) ارتباطی
امید دارینی
65
بررسی پیشرانها و ستاده های اصالت برند مقصد: مطالعه کشور ایران به عنوان مقصد گردشگری
صهبا غفوری اصل
66
بررسی نحوه شکل گیری مزیت رقابتی پایدار مبتنی بر قابلیتهای دوسوتوانی و چابکی پایدار
فائزه وزیری شمس
67
تاثر قابلیت های بازاریابی بر عملکرد صادراتی شرکت های مئاد غذایی با تعدیل گری قابلیت های ارتباطی و وابستگی های صادراتی
اتنا رستم زاده
68
بررسی نحوه شکل گیری رفتار شهروندی مشتری مبتنی بر دو رویکرد تعاملی و روانشناختی با ارزیابی نقش خلق مشترک ارزش، ذهن آگاهی و غرور.
رویا موسوی کیفته
69
نقش هوش تجاری برعملکرد توسعه محصول جدید مبتنی بر نقش میانجی قابلیت های تکنولوژیکی، نوآوری محصول،راه اندازی ناب محصول و کارآفرینی سازمانی
رضا ابراهیمی
70
بررسی اثر نوآوری، بازارگرایی و گرایش کارافرینانه در صنایع کوچک و متوسط روی بین المللی سازی: با در نظر گرفتن نقش میانجی مزیت رقابتی سازمان و مدیریت دانش
محسن الهی
71
تاثیر جهت گیری بازاریابی بر عملکرد بازاریابی شرکت های کوچک و متوسط: با میانجیگری مزیت رقابتی و استراتژی های بازاریابی (مورد مورد مطالعه: شرکت های کوچک و متوسط در افغانستان)
عصمت الله امیری
72
رابطه ی استراتژی منابع انسانی و رهبری در حداکثر سازی بازده و توسعه ی برند در مشاغل سازمانی
ساسان زارعی
73
شناسایی تأثیرپذیری رفتار انتقالی برند سبز مبتنی بر پیشران ها و موانع رضایت تجربی سبز (مطالعه موردی: صنعت آرایشی بهداشتی- برند لورئال)
شقایق لطفی زاده
74
بررسی تاثیر فعالیت های بازاریابی در رسانه های اجتماعی بر ارزش طول عمر مشتری (مطالعه موردی : شرکت سایپا)
مهدی نیکونام ایرانی
75
طراحی و تبیین الگوی اثرات کشور مبدا بر قصد خرید مصرف کننده در بازار لوازم خانگی
مهدیه فیضی
76
بررسی تاثیر مزایای بازیوارسازی بر قصد خرید مشتریان فروشگاههای آنلاین ایران مبتنی بر دو رویکرد ارزشمحور و مشارکت مشتری
غزاله سلیمانی
77
تاثیر مسئولیت اجتماعی درک شده بر رفتار شهروندی مشتری گرای کارکنان با میانجی گری تصویر شرکت و انجام فعالیت های داوطلبانه کارکنان در رابطه با مسئولیت اجتماعی شرکت (مورد مطالعه شرکت دیجی کالا)
احسان روحانی
78
بررسی نقش عملکرد سبز بر کیفیت تجربی سبز و وفاداری مشتریان مبتنی بر نقش واسطه ای تصویر برند ، رضایت و ارزش ویژه
مهرناز علیمرادزاده
79
بررسی تاثیر ابعاد برند شبه انسانی بر قصد خرید مشتری مبتنی بر نقش میانجی صمیمیت ادراک شده و حضور اجتماعی
فاطمه صفری کلاچائی
80
بررسی تاثیر خرید آنی بر قصد خرید مجدد با نقش میانجی ناهمسانی پس از خرید و وفاداری
پویا محمدپورنعمت سرا
81
بررسی رویکرد جامعه پذیری مصرف کننده در درک اجتناب از تبلیغات در پلتفرمهای رسانههای اجتماعی
محبوبه رضایت
82
تاثیر جنسیت برند بر تبلیغات دهان به دهان با نقش میانجی عشق به برند , وفاداری به برند و هویت یابی برند بر بسترشبکه اجتماعی اینستاگرام
عاطفه خدادادی
83
تاثیر استفاده از رسانه های اجتماعی بر عملکرد شرکتی با نقش میانجی ابتکارات کسب و کارهای جدید، نوآوری، خود-نوسازی و پویشگری در کسب وکارهای کوچک شهر تهران
فریبا وکیلی
84
بررسی تاثیر فرهنگ نوآوری بر عملکرد بازار با نقش میانجیگری نوآوری بازاریابی و نوآوری محصول(مطالعه موردی بانک شهر،شعب تهران)
محیا قربانی
85
بررسی نحوه شکل گیری وفاداری مصرف کننده به برند لوکس مبتنی بر عوامل همگرایی برند-مصرف کننده و مصرف گرایی خودنمایانه
ارادا مارکاریان
86
بررسی قصد خرید مبتنی بر مصرف تظاهرگرایانه و عوامل مؤثر بر آن
پوریا خزائی
87
اارئه مدل ارزیابی عملکرد مدیران دانشگاه خوارزمی با رویکرد کارت متوازن
ساسان زارعی
88
بررسی اثر تاب اوری سازمان و گرایش کارافرینی بین الملل بر شدت صادرات شرکت های کوچک و متوسط
مریم رشیدی داراب
89
بررسی عوامل موثر بر گرایش به بازار و تاثیر آن بر بهبود عملکرد استارت آپ ها( مورد مطالعه : استارت آپ های مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران)
فاطمه حجازی
90
بررسی تجربه جریان در تکنولوژی واقعیت افزوده مبتنی بر تئوری های آستانه مجازی و استفاده و رضایت
لیلا عمادی صادقی
91
بررسی تاثیر راحتی استفاده درک شده و شهرت شرکت بر قصد خرید مجدد آنلاین با نقش میانجی گر اعتماد و نقش تعدیلگر عادت
رضا پارسی
92
بررسی تاثیر جنسیت برند بر قصد خرید
حمیدرضا هدایتی
93
بررسی عملکرد بین المللی سازمان ها مبتنی بر اتحاد استراتژیک،چابکی استراتژیک و دوسوتوانی سازمانی
پیام پرتوی نیا
94
اولویت بندی عوامل اثرگذار در انتخاب تکنیکهای بازاریابی عصبی در تولید پایدار (موردمطالعه صنایع غذایی ایران)
مصطفی فائقی
95
بررسی تأثیر ویژگیهای واقعیت افزوده در شکلگیری الهام روانشناختی و پیامدهای آن
مجتبی یوسفی دوگوری
96
بررسی نقش ظرفیت جذب دانش ، جهت گیری بازار و قابلیت استراتژیک شبکه های اجتماعی بر نوآوری مدل کسبوکار
حانیه پرتوی
97
بررسی تاثیر عوامل شناختی و عاطفی بر پاسخ رفتاری مصرفکنندگان در تبلیغات رفتاری آنلاین
علی صالح گوهری
98
بررسی عوامل موثر بر استفاده واقعی از شبکه ها ی اجتماعی و تاثیر آن بر قصد خرید
مجتبی جدیدی
99
بررسی تاثیر جهت گیری بین المللی و نوآوری سازمانی بر عملکرد صادرات مبتنی بر نقش میانجی نوآوری تکنولوژیک و نوآوری محصول
علیرضا فرج نژاد
100
بررسی نقش پلتفرم های مشارکتی توزیع مجدد آنلاین خرید کالاهای دست دوم بر رضایت مشتری و بازاریابی دهان به دهان الکترونیک با نقش تعدیل کننده نوآوری تکنولوژیکی درک شده.
سعید شیخی
101
بررسی خلق ارزش اجتماعی در فرآیند کارآفرینی از طریق تاثیر قابلیت های پویای دوسوتوانی اکتشافی و بهره برداری بر نوآوری محصول
فرناز ابراهیمی داریان
102
تاثیر آسیب پذیری و تابآوری مصرف کننده بر تبلیغات دهان به دهان و ارزش ویژه برند با نقش میانجی رضایت خرید و تعدیلگری تطبیق پذیری مصرف کننده
حدیثه غلامی
103
بررسی اثر کشور مبدأ بر قصد خرید خودروی داخلی در ایران
امید شیانی
104
تاثیر مسئولیت اجتماعی درک شده بر رفتار شهروندی مشتری با میانجی گری تصویر شرکت و اعتماد مشتری (مورد مطالعه مشتریان شرکت دیجی کالا)
احسان روحانی
105
" بررسی تاثیر استراتژی بازاریابی سبز بر بهبود عملکرد تجاری شرکت
هانیه لشکری کلات
106
بررسی نحوه شکل گیری مالکیت روانشناختی برند مبتنی بر ابعاد تجربه برند با نقش میانجی اصالت برند
فاطمه کیایی
107
تاثیر اجزای بازی وار سازی روی دلبستگی به برند مبتنی بر تئوری خودسیستمی انگیزشی
امیر اعتمادی
108
تببین مدل عوامل موثر بر بیگانه گرایی در شرکت آروم آدا در شهر قم و ارومیه
النازسادات قریشیان
109
بررسی نقش واسطه ای یکپارچه سازی زنجیره تامین بر رابطه اعتماد به تامین کننده با نوآوری تامین کننده و عملکرد پایدار درصنعت هتلداری ایران
زهرا امیرشقاقی
110
بررسی نقش واسطه ای یکپارچه سازی زنجیره تامین در رابطه نوآوری تامین کننده با عملکرد پایدار ،انعطافپذیری سازمانی و چابکی زنجیره تامین در صنعت هتلداری ایران
زهرا امیرشقاقی
111
بررسی عوامل موثر بر پذیرش بازاریابی رسانه های اجتماعی و تأثیر آن بر پاسخ مشتری با نقش میانجی ارزش ویژه برند و هویت یابی اجتماعی در کسب و کارهای کوچک و متوسط
سعیده دلیلی
دروس ترم جاری
535 - مدیریت بازاریابی - روز: دوشنبه - از ساعت 10:00 تا 12:30
003 - بازاریابی و مدیریت بازار پیشرفته - روز: چهارشنبه - از ساعت 13:00 تا 15:00
011 - بازاریابی بین المللی و صادرات - روز: سه شنبه - از ساعت 13:00 تا 15:00
006 - مدیریت رفتار مصرف کننده - روز: دوشنبه - از ساعت 13:00 تا 15:00
011 - بازاریابی بین المللی و صادرات - روز: چهارشنبه - از ساعت 15:30 تا 17:30
006 - مدیریت رفتار مصرف کننده - روز: سه شنبه - از ساعت 10:00 تا 12:00
509 - بازاریابی و تحقیقات بازار - روز: یک شنبه - از ساعت 10:00 تا 12:00
003 - بازاریابی و مدیریت بازار پیشرفته - روز: دوشنبه - از ساعت 10:00 تا 12:00
689 - تحقیقات بازاریابی - روز: یک شنبه - از ساعت 15:30 تا 18:00
دوره های درسی
#
عنوان درس
توصیف درس
سرفصل ها
دوره درسی
توضیحات
فایل
1
مدیریت بازاریابی
کارشناسی ارشد
کد دانشکده:23کد گروه درسی:12کد درس:535گروه درس:22تعداد دانشجو:8تعداد واحد3روز:دوشنبهزمان شروع کلاس:10:00زمان پایان کلاس:12:30نام ساختمان:نام کلاس:
2
بازاریابی و مدیریت بازار پیشرفته
کارشناسی ارشد
کد دانشکده:23کد گروه درسی:16کد درس:003گروه درس:21تعداد دانشجو:16تعداد واحد2روز:چهارشنبهزمان شروع کلاس:13:00زمان پایان کلاس:15:00نام ساختمان:نام کلاس:
3
بازاریابی بین المللی و صادرات
کارشناسی ارشد
کد دانشکده:23کد گروه درسی:16کد درس:011گروه درس:22تعداد دانشجو:17تعداد واحد2روز:سه شنبهزمان شروع کلاس:13:00زمان پایان کلاس:15:00نام ساختمان:نام کلاس:
4
مدیریت رفتار مصرف کننده
کارشناسی ارشد
کد دانشکده:23کد گروه درسی:16کد درس:006گروه درس:22تعداد دانشجو:23تعداد واحد2روز:دوشنبهزمان شروع کلاس:13:00زمان پایان کلاس:15:00نام ساختمان:نام کلاس:
5
بازاریابی بین المللی و صادرات
کارشناسی ارشد
کد دانشکده:23کد گروه درسی:16کد درس:011گروه درس:90تعداد دانشجو:7تعداد واحد2روز:چهارشنبهزمان شروع کلاس:15:30زمان پایان کلاس:17:30نام ساختمان:نام کلاس:
6
مدیریت رفتار مصرف کننده
کارشناسی ارشد
کد دانشکده:23کد گروه درسی:16کد درس:006گروه درس:21تعداد دانشجو:11تعداد واحد2روز:سه شنبهزمان شروع کلاس:10:00زمان پایان کلاس:12:00نام ساختمان:نام کلاس:
7
بازاریابی و تحقیقات بازار
کارشناسی ارشد
کد دانشکده:23کد گروه درسی:12کد درس:509گروه درس:21تعداد دانشجو:10تعداد واحد2روز:یک شنبهزمان شروع کلاس:10:00زمان پایان کلاس:12:00نام ساختمان:نام کلاس:
8
بازاریابی و مدیریت بازار پیشرفته
کارشناسی ارشد
کد دانشکده:23کد گروه درسی:16کد درس:003گروه درس:21تعداد دانشجو:40تعداد واحد2روز:دوشنبهزمان شروع کلاس:10:00زمان پایان کلاس:12:00نام ساختمان:نام کلاس:
9
تحقیقات بازاریابی
کارشناسی ارشد
کد دانشکده:23کد گروه درسی:12کد درس:689گروه درس:80تعداد دانشجو:17تعداد واحد3روز:یک شنبهزمان شروع کلاس:15:30زمان پایان کلاس:18:00نام ساختمان:نام کلاس:
دورههای تدریس شده
#
عناوین دروس
مکان و تاریخ تدریس
1
تحقیقات بازاریابی
دانشکده مدیریت
2
مدیریت بازاریابی
دانشکده مدیریت
3
مدیریت رفتار مصرف کننده
دانشکده مدیریت
4
بازاریابی بین الملل و صادرات
دانشکده مدیریت
کتابهای منتشر شده
#
عنوان
نگارندگان/مترجمان
ناشر
سال چاپ
1
Organizational performance measurement with service approach
Bahareh Osanlou - Soheila Khoddami
Fozhan
2019
2
Globalization in the context of E-commerce
Soheila Khoddami - Bahareh Osanlou
Fozhan
2019
3
Strategic agility
Soheila Khoddami - Bahareh Osanlou
Fozhan
2018
4
ارزيابي عملكرد سازمان با رويكرد خدمات
بهاره اصانلو - سهيلا خدامي
نشر فوژان
1397
5
جهاني شدن در بستر تجارت الكترونيك
سهيلا خدامي - بهاره اصانلو
نشر فوژان
1397
6
چابكي استراتژيك
سهيلا خدامي - بهاره اصانلو
نشر فوژان
1396
مقالات چاپ شده
#
عنوان
نگارندگان
عنوان مجله
سال انتشار
1
THE EFFECT OF LOGO ATTITUDE ON BRAND EXTENSION ATTITUDE
Bahareh Osanlou, Fatemeh Darvish
Interdisciplinary Journal of Management Studies (Formerly known as Iranian Journal of Management Stu
2024
2
A nation brand model based on the brand constructs and underlying factors: a case study of Iran
Soheila Khoddami, Bahareh Osanlou, Teresa Mirzayans
Interdisciplinary Journal of Management Studies
2024
3
نقش اتحاد راهبردی، ابعاد دوسوتوانی و چابکی راهبردی بر عملکرد بین المللی سازمانهای ایرانی
سهیلا خدامی, بهاره اصانلو, پیام پرتوی نیا
مطالعات مدیریت راهبردی
1403
4
بررسی تأثیر ویژگی های واقعیت افزوده در شکل گیری الهام روان شناختی
سهیلا خدامی, بهاره اصانلو, مجتبی یوسفی دوگوری
مدیریت بازرگانی
1403
5
بررسی تاثیر عوامل شناختی و عاطفی بر پاسخ رفتاری مصرف کنندگان در تبلیغات رفتاری آنلاین
حسین نوروزی, بهاره اصانلو, علی صالح گوهری
مدیریت بازرگانی
1403
6
بررسی پیشران ها و ستاده های اصالت برند مقصد: مطالعه? ایران به منزله? مقصد گردشگری
سهیلا خدامی, بهاره اصانلو, صهبا غفوری اصل
گردشگری و توسعه
1402
7
بررسی تجربه جریان در تکنولوژی واقعیت افزوده مبتنی بر تئوری آستانه مجازی (مورد مطالعه: برنامه واقعیت افزوده (Kicks wanna)
لیلا عمادی صادقی, سهیلا خدامی, بهاره اصانلو
تحقیقات بازاریابی نوین
1402
8
بررسی تثیر هوش هیجانی بر عملکرد صادراتی مبتنی بر ابعاد اتمسفر (جو) ارتباطی مطالعه موردی صادرکنندگان فرش شهرهای تهران و مشهد
سهیلا خدامی, بهاره اصانلو, امید دارینی
بررسی های بازرگانی
1402
9
نقش نوآوری سازمان در عملکرد مشتری با برندسازی داخلی و برندگرایی
بهاره اصانلو, سهیلا خدامی, پدرام فضلی نژاد
کاوش های مدیریت بازرگانی
1402
10
بررسی تاثیر هوش هیجانی بر عملکرد صادراتی مبتنی بر ابعاد اتمسفر (جو) ارتباطی مطالعه موردی صادرکنندگان فرش شهرهای تهران و مشهد
سهیلا خدامی, بهاره اصانلو, امید دارینی
بررسی های بازرگانی
1402
11
شناسایی مزایای بازی وارسازی مشتریان فروشگاه های آنلاین مبتنی بر روش تحلیل تم
سهیلا خدامی, بهاره اصانلو, غزاله سلیمانی
چشم انداز مدیریت بازرگانی
1401
12
بررسی اثر هماهنگی فرآیندهای سازمانی و فرهنگ یادگیری سازمانی بر عملکرد رقابتی با تأکید بر نقش میانجی قابلیت های پویا و چابکی سازمانی
بهاره اصانلو, نگار فاریابی
پژوهش های مدیریت منابع سازمانی
1401
13
طراحی الگوی اثر کشور مبد بر قصد خرید مصرف کننده در بازار لوازم خانگی
حسین نوروزی, بهاره اصانلو, مهدیه فیضی
نشریه علمی پژوهشی مدیریت کسب و کارهای بین المللی
1401
14
طراحی الگوی اثر کشور مبدأ بر قصد خرید مصرف کننده در بازار لوازم خانگی، مدیریت کسب و کار بین المللی
حسین نوروزی, بهاره اصانلو, مهدیه فیضی
مدیریت کسب و کارهای بین الملل
1401
15
تاثیر تجربه فعالیت های بازاریابی گیمیفیکیشن بر ابعاد هواخواهی برند با تمرکز بر نقش ارزش برند
لیلا مختاری کرچگانی, سهیلا خدامی, بهاره اصانلو
مدیریت بازرگانی
1400
16
اثر نیاز به منحصر به فردبودن و جهان وطنی مصرف کننده بر پذیرش نوآوری ساعت های هوشمند
بهاره اصانلو, سهیلا خدامی, سمیرا یاعبدالهی
تحقیقات بازاریابی نوین
1400
17
طراحی مدل وفاداری مصرف کننده مبتنی بر پیشران های ادراک مصرف کننده از نوآوری با رویکردهای کارکردی- شناختی و عاطفی-تجربی
سهیلا خدامی, بهاره اصانلو, حدیث السادات مشعشعی
کاوش های مدیریت بازرگانی
1400
18
بررسی پیشران های هویت یابی با برند و رفتارهای حمایتی حاصل از آن در صنعت آموزش عالی کشور؛ نقش تعدیلگری مع گرایی / فردگرایی
فراز صادق وزیری, علی شاع, بهاره اصانلو, مصطفی سیمرغ
چشم انداز برنامه درسی و آموزش
1400
19
بررسی پیشران های هویت یابی با برند و رفتارهای حمایتی حاصل از آن در صنعت آموزش عالی کشور؛ نقش تعدیلگری جمع گرایی / فردگرایی
فراز صادق وزیری, علی شجاع, بهاره اصانلو, مصطفی سیمرغ
چشم انداز برنامه درسی و آموزش
1400
20
طراحی مدل وفاداری به برند مقصد گردشگر بر اساس نقش ترکیبی تجربه برند مقصد، شخصیت برند مقصد و ارزش ویژه برند مقصد از دیدگاه گردشگران خارجی
سهیلا خدامی, بهاره اصانلو, مهسا محمدی ساردو
گردشگری و توسعه
1399
21
طراحی مدل ارزش ویژه نیروی فروش مبتنی بر خلق ارزش در زنجیره فروش با استفاده از رویکرد S-O-R
سهیلا خدامی, بهاره اصانلو, مهسا شریفی
راهبردهای بازرگانی
1398
22
نگاشت شبکه تداعی های برند نزد مراجعه کنندگان با استفاده از نقشه مفهومی برند(BCM) مورد مطالعه: پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران (ایرانداک)
حمید کاظمی, بهاره اصانلو, نسرین ابوئی مهریزی
پژوهشنامه پردازش و مدیریت اطلاعات
1397
23
بررسی تاثیر تمایل به خیال پردازی و ازخودبیگانگی بر قصد خرید مصرف کنندگان با تاکید بر تمایلات نوستالژی و میراث برند
بهاره اصانلو, سهیلا خدامی, سپیده بروجردیان
تحقیقات بازاریابی نوین
1397
24
اثر برندگرایی بر ارزش ویژه داخلی برند
بهاره اصانلو, محسن قبه ای, پدرام فضلی نژاد
چشم انداز مدیریت بازرگانی
1396
25
طراحی مدل شخصیت برند خرده فروش مبتنی بر ارزش های تجربی در بازاریابی
سهیلا خدامی, بهاره اصانلو
تحقیقات بازاریابی نوین
1395
26
طراحی مدل شکلگیری
سهیلا خدامی, بهاره اصانلو
اخلاق
1395
27
تاثیر اینرسی دانش و شدت کارآفرینی بر عملکرد برند
بهاره اصانلو, سهیلا خدامی
چشم انداز مدیریت بازرگانی
1395
28
طراحی مدل شکل گیری ابعاد هواخواهی برند، مبتنی بر نظریه های هویت-مشتری و ارتباط مشتری
سهیلا خدامی, بهاره اصانلو
مدیریت برند
1395
29
طراحی مدل رفتار اخلاقی کارکنان با تاکید بر نقش ارزش های اخلاقی سازمان
سهیلا خدامی, بهاره اصانلو
اخلاق در علوم و فناوری
1394
30
طراحی مدل هوشمندی رقابتی سازمان مبتنی بر هوشیاری کارآفرینانه
بهاره اصانلو, سهیلا خدامی
علوم مدیریت ایران
1394
31
طراحی مدل ایجاد جذابیت برند کارفرما مبتنی بر ساخت برند متمایز کارفرما
سهیلا خدامی, بهاره اصانلو
پژوهش های مدیریت منابع سازمانی
1394
32
بررسی توانمندی قابلیت مدیریت دانش مشتری در ایجاد نوآوری در مدل کسب و کار (شرکت آپکو)
سهیلا خدامی, بهاره اصانلو
پژوهش های مدیریت منابع سازمانی
1394
33
تاثیر دلبستگی عاطفی مشتریان بر ارزش ویژه برند با تاکید بر نقش میانجی کیفیت رابطه ای و رفتار شهروندی برند در بازار صنعتی
بهاره اصانلو, سهیلا خدامی
مدیریت برند
1394
34
بررسی تاثیر تصویر برند بر سودآوری مشتری برای سازمان مبتنی بر کیفیت خدمات و ارزش ادراک شده مشتری
بهاره اصانلو, سهیلا خدامی
پژوهشنامه مدیریت اجرایی
1394
مقالات ارایه شده
#
عنوان
نگارندگان
مشخصات کنفرانس
سال برگزارى
نوع ارائه
1
Investigating the creation of brand loyalty based on the role of brand experience and its drivers
Soheila Khoddami - Bahareh Osanlou - Sina Haeri Sereshkeh
4th International Conference on Management and Humanistic Science Research
2019
شفاهى
2
Investigating the market performance of companies in industrial markets based on different levels of brand awareness
Soheila Khoddami - Bahareh Osanlou - Mahmoud Sahranavard
Strategic management
2018
شفاهى
3
Investigating the role of inter-organizational factors in new product differentiation with an entrepreneurial approach
Bahareh Osanlou - Soheila Khoddami - Masumeh Farrokh
Strategic management
2018
شفاهى
4
Investigating the affecting factors on Mellat mobile bank users attitude to reuse its services, emphasizing the role of mental norms and individual innovations
Soheila Khoddami - Bahareh Osanlou - Mona Taheri
Strategic management conference
2018
شفاهى
5
Investigating the organizational environment factors affecting organizational performance with emphasis on the role of strategic alliance and innovation
Bahareh Osanlou - Soheila Khoddami - Roghiyeh Tajeri Zarnagh
Strategic management conference
2018
شفاهى
6
The effect of sales management control on organizational performance with entrepreneurial orientation
Bahareh Osanlou - Hossein Nouruzi - Sara Akbari
Second National Conference on Entrepreneurship in Tehran
2018
شفاهى
7
Factors affecting the promotion of brand equity in Iranian electronics industry
Bahareh Osanlou - Soheila Khoddami - Sareh Rahmati
The Second National Conference on Applied Research in The Humanities and Psychology
2018
شفاهى
8
Investigating barriers of knowledge management acceptance in supply chain management and providing solutions to overcoming barriers
Bahareh Osanlou - Aida Soheilifar - Soda Soheilifar
The Second International Conference on Industrial Management
2017
شفاهى
9
The impact of organizational culture on knowledge management based on Denison's organizational culture model
Bahareh Osanlou - Ehsan Moheban Azad
The Second International Conference on Industrial Management
2017
شفاهى
10
The impact of technology innovation and knowledge management on new product development
Bahareh Osanlou - Soheila Khoddami
National Conference on the Role of Mechanical Engineering in Urban Construction
2017
شفاهى
11
تاثیر راحتی استفاده درک شده و شهرت شرکت بر قصد خرید مجدد آنلاین با نقش میانجی گر اعتماد
رضا پارسی, حسین نوروزی, بهاره اصانلو
ششمین کنفرانس ملی سالانه تحولات نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری - ایران
1402/07/30
شفاهى
12
طراحی مدل جامع بازاریابی رابطه مند بر مبنای تئوری مبادله اجتماعی و بررسی تاثیر آن بر ارزش ویژه برند
بهاره اصانلو, سهیلا خدامی, مهسا بهلولی
دومین کنفرانس بین المللی اقتصاد و مدیریت کسب و کار - ایران
1402/05/25
شفاهى
13
بررسی تاثیر فعالیت های نوآوری باز، قابلیت های نوآوری تکنولوژیک و قابلیت های سازمانی بر مزیت رقابتی
بهاره اصانلو, اشرف السادات پسندیده, مسعود قاراخانی ده سرخی
پانزدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت - ایران
1397/09/19
شفاهى
14
تاثیر گرایش کارآفرینانه و گرایش تعاملی بر عملکرد بازار با نقش میانجی قابلیت های استخراجی و اکتشافی بازاریابی
سهیلا خدامی, بهاره اصانلو, نگار فاریابی
پانزدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت - ایران
1397/09/19
شفاهى
15
بررسی عوامل موثر بر نگرش کاربران همراه بانک ملت جهت استفاده مجدد از خدمات آن، با تاکید برنقش هنجارهای ذهنی و نوآوری های فردی
سهیلا خدامی - بهاره اصانلو - مونا طاهری
دوازدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک
1397
شفاهى
16
تاثیر نوآوری تکنولوژی و مدیریت دانش بر توسعه محصول جدید (مورد مطالعه شرکت های تولیدکننده تاسیسات ساخت و ساز شهری)
بهاره اصانلو - سهیلا خدامی
کنفرانس ملی نقش مهندسی مکانیک در ساخت و ساز شهری
1397
شفاهى
17
عوامل موثر بر ارتقا ارزش ويژه برند در صنعت الكترونيك ايران
بهاره اصانلو - سهيلا خدامي - ساره رحمتي
دومين كنفرانس ملي تحقيقات كاربردي در علوم انساني و روانشناسي
1397
شفاهى
18
بررسی اثر کنترل مدیریت فروش بر عملکرد سازمان با گرایش کارآفرینانه
بهاره اصانلو - حسين نوروزي - سارا اكبري
دومين كنفرانس ملي كارآفريني
1397
شفاهى
19
بررسی عوامل محیط سازمانی موثر بر عملکرد سازمان با تاکید بر نقش اتحاد استراتژیک و نوآوری
بهاره اصانلو - سهیلا خدامی - رقیه تاجری زرنق
دوازدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک
1397
شفاهى
20
بررسی ایجاد وفاداری به برند مبتنی بر نقش تجربه برند و پیشران های آن
سهیلا خدامی - بهاره اصانلو - سينا حائري سرشكه
چهارمین کنفرانس بین المللی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران
1397
شفاهى
21
بررسی تاثیر فرهنگ سازمانی بر مدیریت دانش بر اساس مدل فرهنگ سازمانی دنیسون
بهاره اصانلو - احسان محبان آزاد
دومین کنفرانس بین المللی مدیریت صنعتی
1396
شفاهى
22
بررسی موانع پذیرش مدیریت دانش در مدیریت زنجیره تأمین و ارائه راهکار براي غلبه بر موانع
بهاره اصانلو - آیدا سهیلی فر - سودا سهیلی فر
دومین کنفرانس بین المللی مدیریت صنعتی
1396
شفاهى
23
بررسی نقش عوامل درون سازمانی برتمایز محصول جدیدبارویکردکارآفرینانه
بهاره اصانلو - سهیلا خدامی - معصومه فرخ
یازدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک
1396
شفاهى
24
بررسی عملکرد بازار شرکتها در بازارهای صنعتی مبتنی بر سطوح مختلف آگاهی از نام و نشان تجاری
سهیلا خدامی - بهاره اصانلو - محمود صحرانورد
یازدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک
1396
شفاهى